.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود. چند نکته ساده برای کاهش مصرف اینترنت
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود.(ادامه)
شرایط و جزئیات طرح جدید کسری خدمت سربازی اعلام شد. جزئیات طرح جدید کسری خدمت و امریه سربازی اعلام شد
شرایط و جزئیات طرح جدید کسری خدمت سربازی اعلام شد.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد. با این توصیه‌های غذایی، سیستم ایمنی بدن را در سرما تقویت کنید
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
دانش ­آموزان کانون پرورش فکری ساری با شرایط سخت تولید و روش های مدیریت مصرف برق آشنا شدند
(ادامه)
وزیر علوم گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از سوم مهر است و به دلیل برگزاری دو نوبت کنکور شروع دانشگاه‌ها برای ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر خواهد بود.   سال تحصیلی جدید سوم مهر آغاز می‌شود
وزیر علوم گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از سوم مهر است و به دلیل برگزاری دو نوبت کنکور شروع دانشگاه‌ها برای ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر خواهد بود. (ادامه)


دنياي اقتصاد : محسن پیرهادی، عضو هیات‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید کرد: بر خلاف برخی ابراز نگرانی‌ها پنج‌شنبه تعطیلی مذهبی نیست و برعکس روز جمعه است که برای ما به‌واسطه نماز جمعه ارزشمند شده و برای آن آیه قرآن وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه هیچ مستند معتبر و قابل اعتنایی برای حرمت تعطیلی شنبه نداریم، گفت: متاسفانه کسانی که به تعطیلی شنبه به خاطر مسائل شرعی ایراد وارد می‌کنند از دانش لازم برخوردار نیستند. ما از برخی از علما و دفتر مراجع محترم تقلید استفتا کرده‌ایم و اشکال و حرمتی بر آن نگرفتند. استفتا برای تعطیلی روز شنبه
دنياي اقتصاد : محسن پیرهادی، عضو هیات‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید کرد: بر خلاف برخی ابراز نگرانی‌ها پنج‌شنبه تعطیلی مذهبی نیست و برعکس روز جمعه است که برای ما به‌واسطه نماز جمعه ارزشمند شده و برای آن آیه قرآن وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه هیچ مستند معتبر و قابل اعتنایی برای حرمت تعطیلی شنبه نداریم، گفت: متاسفانه کسانی که به تعطیلی شنبه به خاطر مسائل شرعی ایراد وارد می‌کنند از دانش لازم برخوردار نیستند. ما از برخی از علما و دفتر مراجع محترم تقلید استفتا کرده‌ایم و اشکال و حرمتی بر آن نگرفتند.(ادامه)
رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ | عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ / عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد
رضا عطاران زن دوم گرفت ؟ | عکس جنجالی که آقا رضا با بازیگران خانوم انداخت شر شد(ادامه)
ثبت نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد آغاز ثبت نام در کانون پرورش فکری مازندران
ثبت نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد. همه شواهد حکایت از غرق شدن حجت الاسلام فاضل دارد
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب شد
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. ۳ روزاُستان به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ ایجاد تقویم اصناف
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. (ادامه)
تصاویر و فیلم‌های فضای مجازی به تازگی از وجود چندین حلقه مار سمی در نقاطی از سواحل شهر چالوس و نوشهر را نشان می‌دهد که مسوولان ذیربط سیل اخیر را عامل انتقال این موجودات خزنده به این منطقه می‌دانند.




هجوم مارهای سمی به سواحل چالوس و نوشهر / از شنا بپرهیزید
تصاویر و فیلم‌های فضای مجازی به تازگی از وجود چندین حلقه مار سمی در نقاطی از سواحل شهر چالوس و نوشهر را نشان می‌دهد که مسوولان ذیربط سیل اخیر را عامل انتقال این موجودات خزنده به این منطقه می‌دانند. (ادامه)
آیت الله لائینی:کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد تقویت شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد گفت: متاسفانه مساجد بین راهی استان وضعیت خوبی ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است. تلاش بانوی جوان گلستانی که زمینه اشتغال ۸۰ نفر شد
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است.(ادامه)
قاسمی طوسی:سند ارتقای وضعیت زنان مازندران تهیه شد
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد.(ادامه)
آیت الله لائینی:کتاب و کتابخوانی بهترین دوست اوقات فراغت است
نماینده ولی فقیه در مازندران کتاب و کتابخوانی را بهترین یار و دوست برای اوقات فراغت دانست و گفت: کودکان را کتاب ها آشتی دهیم.(ادامه)
نمی‌شود پشت‌ درهای بسته یک اصل قانون اساسی را اجرایی کرد/ تمامی ذینفعان به کمیسیون دعوت شوند/ با حوصله، منضبط و حضور فعال کار را پیش ببرید/ نباید تحت فضاسازی گروه‌های خاص و فشارهای خارج از کشور قرار گرفت ....(خبر)
(ادامه)
استقرار یک هزار پایگاه اوقات فراغت در تابستان
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از استقرار یک هزار پایگاه اوقات فراغت در تابستان خبر داد.(ادامه)
به قلم : عادل عالیشان رضایت مندی شهروندان ، اولویت مدیریت شهری(يادداشت)
به قلم : عادل عالیشان(ادامه)
فعالیت‌های ورزشی در مازندران ممنوع شد!
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : به دلیل شیوع گسترده کرونا در موج چهارم و قرمز شدن وضعیت مازندران و نظر به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.(ادامه)
آسیب کرونا بر پیکره ورزش
ورزش،بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا متحمل شد.(ادامه)
نمی شود در جنگ اقتصادی مردم در خط مقدم باشند برخی در ساحل آرامش / اولویت توزیع امکانات را از دلال به سمت قوی کردن مردم تغییر دهیم / لایحه بودجه اولویت را به دلالان می دهد/ دولت هرچه سریعتر اعتماد مردم به بورس را احیا کند....(خبر)
(ادامه)
عوارض استفاده از گوشی پیش از خواب
استفاده از گوشی‌های هوشمند در زمان خواب اثرات زیان‌باری برای بدن افراد خواهد داشت.(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : احمد حسین زادگان تعصبات بخشی و دستگاهی در موضوع جوانان را مورد نقد قرار داد و گفت : شبکه جوانان موثر استان قابلیت اجرایی دارد و انتظار است با پیگیری های هلال احمر و حمایت همه دستگاه ها و ارگان ها این طرح برای جوانان به سرانجام برسد.
.... آیت الله لائینی : سمن های جوانان ما باید سازماندهی شوند / استاندار مازندران : در غنی سازی اوقات فراغت جوانان همه دستگاه ها کمک کنند
شمال نیوز : احمد حسین زادگان تعصبات بخشی و دستگاهی در موضوع جوانان را مورد نقد قرار داد و گفت : شبکه جوانان موثر استان قابلیت اجرایی دارد و انتظار است با پیگیری های هلال احمر و حمایت همه دستگاه ها و ارگان ها این طرح برای جوانان به سرانجام برسد. ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.